voiko ihminen olla näin väsyny kun mä oon nyt? kai se voi jos on nukkunut kahtena edellisenä yönä vajaat viis tuntia ja koulupäivät on kasista neljään:S Myönnän sen että oon aika kamala väsyneenä...v***uilen ihmisille ja räyhään pikkusiskoille ja tiuskin kaikille jotka sanoo mulle vaikka "moi!"...  No joka tapauksessa koko päivä on ollu ihan kamala:( Aamulla piti herätä jo ennen kuutta että ehti käymään suihkussa ennen ku lähti raahautumaan bussi pysäkille (vaikkakin en loppujen lopuksi menny bussilla) ja koulussa aamu alko ihanasti HENNAN tunneilla...voi v***u nääs! ja kun se tuska loppu piti lähtee kävelee kauppikselta urheilutalolle ja liikka tuntejen jälkee piti raahautuu sote puolel ja sit taas kauppikselle...eli kaikki tunnit eri paikassa... pakko myöntää että viimisillä atk-tunneilla oli vähän vetelä olo:DD

Nyt koko illan sen jälkee kun koulusta tulin oon vääntäny virikeaineiden kansioo:S nyt on kädet ja paita ja joka paikka ihan erikeeperissä! ei kiva:( no onneks sain sen kansion nyt valmiiks...ja minäkö muka jätän kaikki viime tippaan?:o kaikki projektit huomaan näin edellisenä päivänä tai iltana ennen kuin on palautus:DD